7 peccati mortali di serviziu di u cliente

474328799

I clienti anu solu un mutivu per arrabbià è alluntanassi. Sfurtunatamente, l'imprese furniscenu assai di sti mutivi. Sò spessu chjamati i "7 Peccati di u serviziu", è parechje cumpagnie lascianu accadere senza sapè.

Di solitu sò u risultatu di i prufessiunali di prima linea chì sò sottuformati, stressati eccessivi o i dui.

"U serviziu di u cliente eccezziunale hè un putente strumentu di vendita chì vi darà à voi è à a vostra cumpagnia un vantaghju cumpetitivu à longu andà", hà dettu u serviziu di u cliente è u trainer di vendita.

Allora hè vitale chì tutti capiscenu i peccati di u serviziu è cumu per evitarli. Ancu megliu, disse Schmidt, "Cacciate i vostri clienti fideli per chì si sentenu ricunnisciuti è apprezzati".

Cosa da evitari

Eccu i "peccati" per evità, secondu Schmidt:

  1. Apatia. E dumande è i prublemi di i clienti sò impurtanti per elli, è aspettanu chì e dumande è e prublemi seranu impurtanti per e persone chì facenu affari. Quandu l'impiegati ùn parenu micca cura - forse perchè sò preoccupati o ùn sprimenu micca emozioni in u so tonu - i clienti seranu arrabbiati.
  2. U Brush-off. Questu spessu vene in a forma di l'arbureti di u telefuninu, induve i clienti ùn ponu micca chjamate à una persona. In altre situazioni, hè quandu un rappresentante di prima linea passa un cliente à un altru per aiutu. A persona chì sente prima i clienti duverebbe quasi sempre assicurassi chì sò felici finu à a fine.
  3. U friddu. Questu hè l'apatia è u brush-off cumminati è à u peghju. In questa situazione, un impiigatu puderia fallu di ricunnosce chì un cliente hà purtatu un prublema legittimu o puderia indirizzà cum'è s'ellu hè un fastidio. I front-liners anu bisognu di stà caldu è focu annantu à una persona à volta.
  4. Cundescendenza. Quandu l'impiegati utilizanu jargon, acronimi o lingua chì ùn sona micca cum'è ciò chì i clienti usanu, sò condescendenti. L'impiegati di prima linea volenu imità a lingua è u ritmu di discorsu di i clienti, è evità l'imprese di l'impresa è di l'industria.
  5. Robotismu. Questu hè spessu mostratu in un prufessore di u serviziu di u cliente chì principia l'interazzione dumandendu numeri di contu, numeri di telefunu o altre informazioni generiche, invece di pruvà à fà una conversazione. L'impiegati volenu dumandà almenu una dumanda persunalizata prima di andà à u compitu.
  6. Libri di regule. Quandu l'impiegati seguitanu solu e regule, piuttostu chè u sensu cumunu o i so cori, venenu cum'è friddi è indifferenti. Puderia esse bè per e transacciones di rutina, ma situazioni cumplessi, emutivu è spiciali chjamanu sempre penseru.
  7. Runaround. L'impiegati puderanu dà à i clienti l'abitudine quandu suggerenu continuamente à i clienti di fighjà un situ web, riempie documenti o facenu un'altra chjama. Parechje volte, l'impiegati anu bisognu di passà per ciò chì anu bisognu di fà. Eventualmente, i clienti puderanu capisce per elli stessi.

Adattatu da Internet


Tempu di post: 18-novembre-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi